• 70 let

Društva upokojencev Jesenice

(1948 – 2018)

• Ne zamudite!

• Pridružite se nam lahko pri:

• 29. aprila 2024 10:00kartanje in druge družabne igre
    • 6. maja 2024 10:00kartanje in druge družabne igre
    • 6. maja 2024 17:00Družabno srečanje z znanimi ljudmi iz našega okolja.
    • 8. maja 2024Ljubljana
    • 13. maja 2024 10:00kartanje in druge družabne igre
    • 20. maja 2024 10:00kartanje in druge družabne igre
    • 20. maja 2024 17:00Polona Avsenak: potovalni kolaž – potopisno predavanje.
    • 21. maja 2024 16:30Meritve krvnega tlaka, krvnega sladkorja in holesterola
    AEC v1.0.4

Zajahajmo kolo, 27. 9. 2021

V ponedeljek, 20. 9. 2021 pričenja z rednim delom nova podsekcija kolesarjev DUJ, rekreacijski kolesarji. Kolesariti nameravamo vsak teden isti dan in uro, prepreči nam lahko samo zelo slabo vreme. Kolesarjenje postaja vse bolj popularno in koristno, tako za lastno zdravje kot za okolje. Z novo sekcijo želimo vzpodbuditi k aktivnosti nove kolesarje, ki so doslej samo občasno poskušali voziti kolo in niso imeli poguma za daljše izlete, ki jih organizira naša kolesarska sekcija. Zavedamo se, da naši izleti z dolžino več kot 50 km presegajo zmožnosti mnogih upokojencev, zato bodo naše ture kratke. Želimo si množično udeležbo in prijetno druženje. Točen program bomo oblikovali skupaj z udeleženci.

Začetek rekreacijskega kolesarjenja je tudi naš prispevek k evropskemu tednu mobilnosti 2021, ki poteka od 16. do 22. septembra vsako leto.

Prvi naš kolesarski podvig se začne v

ponedeljek, 20. 9. 2021 ob 9 uri. Nato nadaljujemo vsak ponedeljek.

(bodite točni, ker ne bomo čakali). Zbirališče je

parkirišče ob avtocesti na Ulici heroja Verdnika,

kjer se začne kolesarska steza (glej priložen zemljevid).

zbor kolesarjev

Načrt kolesarjenja za ta ponedeljek:

Prvi cilj je Hrušica (kolesarska pot gre pod avtocesto) – dolžina okoli 3 km v eno smer.

Drugi cilj je Mojstrana (konec kolesarske steze) – dolžina okoli 10 km v eno smer.

Tretji cilj je gostišče pri Sončku na začetku kolesarske poti iz Mojstrane v Kranjsko Goro – dolžina okoli 15 km v eno smer.

Pri vsakem cilju bo skupina kolesarjev odpeljala nazaj na Jesenice. Vsak se sam odloči za cilj. Hitrost bomo prilagodili najslabšemu v skupini, okoli 15 km na uro.

Vozili bomo navadna kolesa, lahko pa vozite tudi električno kolo. Če nimate kolesa, si ga lahko izposodite pri JeseNICE bike. Dva kolesa lahko posodim za vožnjo tudi jaz (Arh).

Se dobimo na rekreacijskem kolesarjenju. Korajža velja. Če bo deževalo, kolesarjenje odpade in bo na programu naslednji ponedeljek, 27. 9. 2021 ob 9 uri na istem mestu.

Poročilo iz prvega izleta, 20. 9. 2021

Vremenska napoved je bila pravilna. Deževati je prenehalo že ob 4 uri zjutraj. Ob deveti uri me je čakalo presenečenje. Na zbirnem mestu sva se zbrala le dva upokojenca in eden izmed naju ni bil član našega društva DUJ. Po desetih minutah čakanja sva se odpeljala proti Mojstrani. Vso pot naju je spremljalo sonce, ki je hitro osušilo mokro stezo. Pogoji za kolesarjenje so bili idealni. O slabi odzivnosti na vabilo nisva govorila, ker sva hitro zaključila, da vse velike stvari so na začetku majhne. Najino kolesarjenje sva zaključila v slaščičarni Metuljček.

Bogdan mi je priznal, da se že dlje časa namerava aktivno vključiti v naše društvo, a mu zmanjka volje, ko je potrebno priti v našo pisarno. Takoj mi je bil pripravljen dati denar za članarino, če to naredim namesto njega. Zavrnil sem, ker v društvu menimo,  da vsak novi član mora spoznati naš dom, se pogovoriti vsaj z blagajničarko. Obljubil je, da bo še ta teden prišel v naš dom in izpolnil zahtevane formalnosti.

Novih članov smo zelo veseli, ker je to priznanje naši aktivnosti.

Prepričan sem, da nas bo naslednji ponedeljek, 27. 9. 2021, vsaj še enkrat več, kot nas je bilo ta ponedeljek. Ne pozabite priti.

Zapisal Stane Arh

Poročilo iz drugega izleta, 27. 9. 2021

Ni bilo dežja, a na dogovorjenem mestu sva se dobila le dva, ista zanesenjaka, kot pred tednom dni. Načrtovano pot do Mojstrane sva hitro prekolesarila, zato je bilo dovolj časa še za neumnosti. Turo sva podaljšala do Krme, od tam naprej do Krnice po dolini Radovne, nadaljevala sva čez Laze in naprej čez Kočno na Jesenice. Doma sva bila kregana, ker sva zamudila kosilo, saj sva prišla dve uri kasneje, kot sva napovedala svojim lepšim polovicam. Nama je bilo na turi lepo, lepše, kot če bi bila doma. Lakote in utrujenosti na poti nisva občutila.

Se vidimo naslednji ponedeljek, 4. oktobra 2021, če ne bo deževalo.