• 70 let

    Društva upokojencev Jesenice

    (1948 – 2018)

  • Ne zamudite!

  • Pridružite se nam lahko pri:

    • 18. novembra 2019 17:00Natalia Lapina: Petrograd, moje najlepše mesto – potopisno predavanje.
    • 20. novembra 2019 17:00Možganska aerobika
    • 21. novembra 2019Žiri (499 m ) - Javorč (901 m)
    • 5. decembra 2019Žiri (492 m) - Javorč (901 m)
    • 9. decembra 2019 17:00Družabno srečanje z znanimi ljudmi iz našega okolja
    • 16. decembra 2019 17:00Miro Koder: Kirgizija dežela pod Nebeškimi gorami – potopisno predavanje.
    • 18. decembra 2019 17:00Možganska aerobika
    • 19. decembra 2019Bošmarin (50 m) - Pomjan - Koštabona (263 m)
    AEC v1.0.4

Predavanje: Tehnike sproščanja, 19. 3. 2018

Predavateljica Ksenja Noč nam je opisala človekove reakcije na stres in nas učila nekaj metod, kako se stresu izogneš ali pa zmanjšaš njegove posledice. Na stres človek reagira po naravni poti z bojem ali z begom. Stres je naravni obrambni mehanizem pri vseh živalih, ki zagotavlja preživetje. Telesni simptomi stresa so usmerjeni v boj: hitro dihanje, povečan srčni utrip, glavobol, mišični krči, potenje, razširijo se zenice, slabša prebava, … Duševni simptomi nas usmerjajo v beg: živčnost, razdražljivost, žalost, jok, nespečnost, neorganiziranost, …

Stres umirimo s sproščanjem. Koleriki se sprostijo hitro in eksplozivno, zato so odlični za boj in hitro reševanje situacij. Neodločni potrebujejo veliko časa za obrambo, ker dolgo časa premišljujejo, zato je tudi sproščanje napetosti počasno.

V nadaljevanju nas je predavateljica Ksenja naučila nekaj sprostitvenih vaj, ki smo jih delali z njo.

Napisal: Stane Arh